«Я знала, що хочу зробити, а тепер точно знаю як», – так говорить про участь у тренінгу «Розпочни та вдосконалюй свій бізнес» у рамках проєкту «Розширення можливостей працевлаштування через розвиток зеленого та крафтового туризму в межах «Туристичного трикутника Сумщини» його учасниця – Тетяна Борзих.
Пані Тетяна – представниця Глухівської громади, закінчила інтенсивне 5-тиденне навчання, яке надихнуло її на перетворення свого хобі, яким жінка займається понад 3 роки, у справу свого життя, що може приносити прибуток і користь людям.
Ось що розповідає про себе потенційна учасниця конкурсу стартапів:
«Маю Etno Heart Prostir – відремонтовану хату мого дідуся, де я творю, приймаю гостей, виготовляю конопляні солодощі та локшину. Це місце майстер-класів, обрядів, зустрічей. Також запатентувала форму писанок з фанери, що за малюнками відповідають писанкам з альбомів етнографині Пелагеї Бартош. Маю ряд тематичних екскурсій, розповідей за роботами Пелагеї Бартош, та суто Землянськими, сторінки в соцмережах і позначку на мапі, але цього недостатньо, бо хочу, щоб про етнографію знала вся Україна, щоб село почало оживати, а я займалась своєю справою на новому правовому рівні. За фахом я технолог громадського харчування, професійний кухар з великим досвідом, саме це допомагає мені бути в курсі гастрономічних тенденцій, рахувати калькуляції, витрати, організовувати і, звісно ж, насолоджуватись процесом».
Плани на майбутнє Тетяна має амбітні, адже хоче запустити виробництво побутової кераміки у селі Землянка, що на Глухівщині, бо її бізнес-ідея включає у себе проведення майстер-класів, виготовлення конопляних смаколиків, побутової і сувенірної кераміки.